Na veel boeken gelezen te hebben over het geheugen, sfeer en herinnering vond ik het tijd om eens op pad te gaan om een "sfeer" vast te leggen. Bij het terugzien van deze beelden denk ik terug aan de reis die ik heb gemaakt en de plaats die ik bezocht heb. De stemmen in de coupe kan ik koppelen aan de personen waarmee ik in een coupe zat. Maar wanneer je er niet bij was, wat roepen deze beelden dan op?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten