woensdag 16 februari 2011

Waarom?



De afgelopen weken heb ik gewerkt aan het concretiseren van mijn afstudeerproject. Bij het inleveren van het voorstel had ik nog maar een vaag idee over wat ik wilde doen. Bij het verder concretiseren van mijn project kon ik alsmaar geen antwoord geven op de vraag waarom? Waarom wil ik dit project uitvoeren? Wat is mijn fascinatie? Dit en een hele hoop onderzoek heeft mij de afgelopen week bezig gehouden. En na veel gesprekken met verschillende mensen begint nu eindelijk het echte waarom aan het licht te komen. Ik hoop hier snel duidelijkheid in te krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten